25
Data-experts
Jugo Data-experts
Al 20 jaar lang is Jugo dé expert op het gebied van Business Intelligence voor vele klanten. In die jaren heeft Jugo zich ontwikkeld tot een gerenommeerde naam, met veel senioriteit en met meer dan alleen BI. Tijd om beter te laten zien wie Jugo anno nu is.
Data-experts
Werksessies
passende identiteit
In de wereld van consultancy is er hevige concurrentie. Bedrijven staan voor de uitdaging om de beste consultant te kiezen voor hun specifieke vraag. Ze hebben behoefte aan de juiste kennis en ervaring op het juiste moment.
Sinds 2004 heeft Jugo zich ontwikkeld tot expert in het verzamelen, beoordelen en presenteren van data. Gevestigd in hartje Den Bosch, bedient Jugo grote nationale en internationale klanten.
Jugo onderscheidt zich als een hecht team van experts met een diverse mix aan kennis en ervaring. Met hun 20-jarig bestaan is het tijd om Jugo in een nieuw jasje te steken dat modern, professioneel en authentiek is.
In werksessies met MT en met medewerkers zijn we aan de slag gegaan met de ambities, de kracht van de organisatie en de merkpersoonlijkheid van Jugo. Al snel bleek dat de organisatie zichzelf kleiner voordoet dan zij in werkelijkheid is. Binnen deze organisatie zijn duidelijke visies op de toekomst van data, is er veel senioriteit en is er lef. Maar ook een zeer klantgerichte houding. De grote kracht van Jugo: alleen samen worden successen geboekt. Klanten nemen niet zomaar een consultant van Jugo in dienst, maar tegelijkertijd ook het team achter de consultant.
Het resultaat is een positionering die toekomstbestendig is. Deze geeft Jugo nieuwe energie en duidelijke handvaten:
We add value to data
Jugo — Data-experts
De nieuwe positionering vormt de basis voor een vernieuwde visuele identiteit. Een visuele identiteit die enerzijds open en laagdrempelig oogt, uitnodigt voor partnership, maar waar in de leidende rol van Jugo als expert in het vakgebied in uitstraalt. Samen met AMVP/GO is gewerkt om dit vorm te geven, inclusief kleurenschema's, lettertypes en logo's.
Na afronding van het merktraject is het nieuwe Jugo gepresenteerd aan de buitenwereld via een volledig vernieuwde website van Studio Brabo, waarin de kernactiviteiten van Jugo centraal staan.