Het merk en de positionering zijn het hart van alles wat je doet. Dat is wat wij geloven en waarom we als merkstrategen onze klanten helpen om sterke merken te bouwen. Een sterk merk is een aantrekkelijk merk.
Branding, merkpositionering, herpositionering zijn verschillende woorden voor hetzelfde doel: Een goede positionering is relevant, onderscheidend, geloofwaardig en duurzaam; het geeft voor langere tijd de richting aan.
Wij helpen bedrijven om hun merk te versterken. Door een scherpe positionering, een nieuwe verhaal wat klopt. En door een heldere communicatiestrategie die helpt om de doelstellingen te behalen. Met duidelijke plannen, in woord en beeld.
Gezondheidszorg moet bij je passen. In de zorgsector heb jij baat bij een sterk merk. Zo werf en behoud jij de juiste professionals. Het maakt jou als zorgorganisatie onderscheidend. Positioneer jouw organisatie als relevante speler in de markt.
Bouw een sterk merk. Val op met een sterk merk. Ook voor woningcorporaties is een aantrekkelijk merk steeds belangrijker. Trek met een krachtige identiteit de juiste werknemers aan. Draag uit waar je voor staat richting werknemers, stakeholders, samenwerkingspartner en huurders.
Ook B2B is gebaat bij een sterk merk. Je positie in de markt opeisen en niet meer loslaten. Betere resultaten realiseren. En je meerwaarde bewijzen tegenover concurrenten. Met een krachtige merkstrategie gaat jouw B2B-onderneming leven.
Zet een succesvolle fusie neer. Op papier ziet een fusie er veelbelovend uit, maar dat betekent nog niet dat de uitrol in de praktijk echt werkt. Met een merkstrategie die jullie visie ademt, zet je de juiste koers. Waaruit jullie missie spreekt. Een strategie waarmee jullie in volle vaart vooruit kunnen.
Laat je merk schitteren. Als organisatie in de cultuursector wil jij enthousiastelingen aan je binden. Bestaansrecht waarborgen. Aanspraak maken op fondsen en subsidies. Met een krachtig merkimago bereik je die doelen beter.
Speciale aandacht voor