Val op met een sterk merk. Ook voor woningcorporaties is een aantrekkelijk merk steeds belangrijker. Trek met een krachtige identiteit de juiste werknemers aan. Draag uit waar je voor staat richting werknemers, stakeholders, samenwerkingspartner en huurders. Onderstreep je maatschappelijke bijdrage. Dat doe je met hulp van Arthur & Brent.
De plus in het logo staat voor positiviteit: de organisatie was écht veranderd. Dat iedereen zich weer herkende in het merk en de gezamenlijk ambitie weer zag, dat is het mooiste compliment.
Kitty Wilgers, Merkstrateeg — Arthur & Brent
Sta stil bij de plannen en doelen voor de toekomst en neem je merk daarin mee. Want nieuwe koersplannen, fusies, samenwerkingen of doelen, betekent ook opnieuw kijken naar het merk. Klopt het nog wat we uitdragen? Staan de neuzen dezelfde kant op? En sluit onze interne en externe communicatie nog wel aan bij onze missie? Net als jouw productiemiddelen, personeel en netwerk, heeft je merk aandacht en onderhoud nodig. Arthur & Brent helpt je bij het opstellen van een helder merkverhaal en strategie. Daaruit vloeien acties waarmee jij je doelen bereikt.
Arthur & Brent werkte al met veel enthousiasme aan merkstrategieën voor meerdere woningcorporaties. Wij delen graag onze expertise op het gebied van merk- en werkgeverstrategie, positionering, marketing en communicatie. Laat jouw team van begin tot eind begeleiden met het (her)positioneren van jouw merk. Vraag ons aan tafel als sparringpartner en verscherp je strategie.